ترخیص تجهیزات اداری:
به کلیه وسایل مورد نیاز در یک اداره تجهیزات اداری گفته می شود از جمله آنها می توان به میز و صندلی، کمد ها، پوشه ها، کامپیوتر، لوازم التحریر و …. اشاره کرد.
واردات تجهیزات اداری:
عمده تجهیزات اداری از کشور های امارات متحده عربی و چین و …. وارد کشور می شود. برای واردات برخی از تجهیزات اداری نیاز به اخذ مجوز های لازم دارید. برای دریافت لیست کالاهایی که نیاز به مجوز دارد میتوانید به بخشنامه های صادر شده مراجعه نمایید.
در ضمن عدم رعایت قوانین و مقررات در زمان ترخیص کالا از گمرک شما را با مشکلاتی مواجه می کند. تغییرات مداوم بخشنامه ها امکان بار گذاری قوانین و مقررات را از ما سلب کرده است.
ترخیص انواع تجهیزات اداری: