صادرات ظروف چینی ایران:
صادرات ظروف چینی از ایران به خوبی انجام می شود، زیرا خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی تنوع بسیاری از محصولات را داشته و به علت هزینه کم مواد اولیه قیمت تمام شده خوبی به مشتریان اعلام می کنند.
تجارت ظروف چینی را می توان ازسه بخش مورد بررسی قرار داد:
تجارت ظروف چینی در بخش اول به تولید آن بستگی دارد:
ایران به دلیل داشتن مواد اولیه ارزان می واند خیلی خوب در زمینه تولید ظروف چینی عمل کند و همین امر باعث شده تا قیمت رقابتی خوبی در بازار داشته باشد.
علاوه بر این، کیفیت بالایی که در تولید ظروف چینی در ایران وجود دارد و تولیدکنندگان خوبی که با کیفیت بالا این محصول را تولید می کنند، می توانند در زمینه تجارت خیلی خوب عمل کنند و فروش داخلی و صادراتی خیلی خوبی را تجربه کنند.
تنوع بالا در طرح ها و برندهای ظروف چینی در ایران:
تولیدکنندگان و برندهای زیادی که در ایران هستند، با تنوع طرح ها در تولیدات خودشان، این قدرت انتخاب را به مشتریان خود داده اند که بتوانند خیلی راحت تر محصولات را انتخاب کنند و همین تنوع باعث شده است هر ایرانی در داخل منزل و یا محل کارش ظروف چینی را با طرح های مختلفی داشته باشد و بتواند تنوعی از محصولات را در منزل خودش تجربه کند.
علاقه مشتری ها هم به داشتن تنوع ظروف چینی باعث شده است که فروش این محصول بسیار بالا برود اما فقط نباید به این موضوع بسنده کنیم.
مصرفی بودن یا لوکس بودن ظروف چینی:
ظروف چینی در صادرات، به دلیل نیاز بالای جامعه هدف 8 میلیاردی که ما داریم، خیلی قابل توجه واقع شده است و همین موضوع باعث شده است که خیلی از افراد ظروف چینی را در زمینه صادرات به دو دید نگاه کنند.
دید اول ظروف چینی به صورت مصرفی بودن است و دید دیگر این موضوع به عنوان یک محصول لوکس و زینتی می باشد.
تولیدکنندگانی که قصد دارند سود بیشتری را از جامعه هدف خود، چه داخل کشور و چه جامعه هدف صادراتی بخواهند بیرون بکشند باید به این موضوع دقت کنند که به جز مصرفی بودن این کالا روی لوکس بودن و زینتی بودن محصولات خودشان هم دقت کنند چون که می توانند با تولید محصولات لوکس و زینتی، هم سود های بیشتری را داشته باشند و هم صادرات بیشتری را تجربه کنند و بتوانند سهم قابل توجهی را از بازار به خودشان اختصاص دهد