انواع تبلیغات بصری برای تجارت:
انواع تبلیغات بصری برای تجارت به این معناست که از تأثیر دیدن برای جلب اعتماد و تعداد بیشتر مشتریان استفاده کنید و با طراحی مواردی همچون کاتالوگ یا صفحات لندینگ پیج و فرود بسیار شیک در این باره تلاش نمایید.
طراحی کاتالوگ در دپارتمان گرافیک:
در مورد کاتالوگ قبلا صحبت کرده ایم که هر محصولی باید عکس برداری و شناسنامه دار شود و ابعاد و رنگبندی آن به صورت تخصصی طراحی شود.
دو نوع کاتالوگ داریم:
بعضی از دوستان سوال می پرسند که برای محصولی مانند کفش کاتالوگ طراحی کرده اند و ممکن است بعد از مدتی آن کفش ها از مد بیافتد و نمی توانند مدام هزینه کنند و کاتالوگ جدیدی سفارش بدهند، این افراد می توانند از کاتالوگ آنلاین استفاده کنند.
کاتالوگ آنلاین به صورتی است که مشتری میتواند آن را در سایت بارگذاری کند و سریعا عکسهای آن را به صورت آنلاین تغییر دهند و تمامی رنگها و طراحیهای آن را به صورت آنلاین انجام دهند.
البته این موضوع را درنظر بگیرید که کاتالوگ های آنلاین با کیفیت بسیار بالایی که در فتوشاپ طراحی میشوند نیستند، چرا که اگر با کیفیت بالا باشند به دلیل مشکلات اینترنتی و پهنایی باندی که در سراسر دنیا وجود دارد ممکن است برای باز کردن آن زمان بیشتری نیاز باشد و مشتریان سایت را می بندند و منتظر نمی مانند.
پس یکی از موارد مهم این است که حجم کاتالوگها پایین باشد، چرا که اگر دیرباز شود سایت بسته میشود و اصلا محصولات شما توسط مشتری دیده نمیشود و در نهایت تمامی زحمات شما به هدر میرود.
طراحی فاکتور در دپارتمان گرافیک:
فاکتورهای فارسی با PI و CI متفاوت می باشد و برای هر مبحثی می توانید فاکتورهایی با شکلهای متفاوت داشته باشید.
فاکتورهای فارسی نسبت به PI و CI در صادرات، با شکل های متفاوت و شکیل تری ایجاد می شود.
کارت ویزیت در دپارتمان گرافیک:
بسیاری از عزیزان درخواست کارت ویزیت های می دهند که در ایران و خارج از ایران بتوانند از آن استفاده کنند، ولی امروزه اغلب به دوستان کارت ویزیت را پیشنهاد نمی کنیم مگر اینکه هر روز فروش داشته باشند.
به جای طراحی کارت ویزیت می توانید یک تراکت سفارش دهید و به همراه محصول به شرکتها مختلف ارسال کنید تا به دست مشتریان برسد.
طراحی بنر و ست اداری:
امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ از ست های اداری بهره می گیرند، با سرچ کردن در اینترنت می توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید.
در صورتی که دفتر کاری ندارید نیازی نیست از ست ادرای استفاده کنید و اغلب کسانی که دارای شرکت و کارخانه هستند از ستهای اداری زیبا استفاده می کنند.
طراحی بنر در دپارتمان گرافیک:
بسیاری از کسب و کارها از بنر هم استفاده می کنند، به ازای مناسبتهای مختلف بنرهای مناسبتی دریافت می کنند، به عنوان مثال در عید قربان بنری مناسب با برند و نام تجاری شرکتشان دریافت کرده و در سایت خود بارگذاری می کنند.
این موارد سبب می شود که میزان فروش آنها بسیار بیشتر شود و مشتریان زیادی را جذب کنند، به عنوان مثالی دیگر در عید غدیر جشنواره هایی را قرار می دهند و از تمامی فرصت ها برای تبلیغات خویش استفاده می کنند.
در ایامی مانند محرم، شرکت هایی که زرشک، خرما، زعفران و … دارند درآمدهای فوق العاده ای کسب میکنند، به شرط اینکه فعالیت های مناسبی در جهت جذب مشتری داشته باشید.
طراحی سایت های فروشگاهی:
سایتهای فروشگاهی متفاوت از سایت های ویترینی است، چرا که در سایت های فروشگاهی به ازای هر خریدی درگاههای پرداخت وجود دارد و در آن کالا به صورت جرئی فروخته می شود.
کسانی که کالاها و محصولاتی برای فروش دارند و دوست دارند که محصولات خود را به صورت جزئی و دانهای به فروش برسانند، می توانند سایت فروشگاهی طراحی کنند و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند.
مزیت این روش این است که مخاطب بدون صحبت کردن با شما، تنها از روی خواندن متن و دیدن عکس، تصمیم گیری می کند که از شما خرید کند یا خیر، سپس با پرداخت به صورت آنلاین پول مستقیما به حساب شما واریز می شود و شما متوجه می شوید که سفارش کالایی دریافت کرده اید.
سپس شما کالا را به آدرسی که مشتری در سایت وارد کرده است ارسال می کنید، این روش مناسب افراد است که تصمیم به تک فروشی دارند و در صورتی که کالا شما قابلیت تک فروش دارد می توانید از این روش استفاده کنید.
برای کالاهایی مانند سنگ های زینتی، طلا و جواهرات استفاده از روش تک فروشی سود بسیار خوبی دارد، ولی برای کسانی که خرما، پسته و… کار می کنند مناسب نمی باشد.
سایت ویترینی در دپارتمان گرافیک:
سایت ویترینی در اصل سایت شرکتی شماست و متفاوت از سایت برندینگ می باشد، در سایت ویترینی شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و مانند کمپانی پروفایل است و تمامی مسائل شرکت شما در آن بیان می شود.
طراحی لندینگ پیج و صفحه هدف در دپارتمان گرافیک:
در مورد لندینگ پیج و صفحه هدف در چند هفته گذشته به صورت کامل صحبت کردیم و بسیاری از عزیزان صفحه لندینگ خویش را راه اندازی کرده اند و مخاطب با دیدن آن راهنمایی می شود که به کجا برود و چه سیگنالی دریافت کند.
صفحه لندینگ برای پیدا کردن تامین کننده و مشتری بسیار تأثیرگذار است و در هر کسب و کاری صفحه لندینگ مانند صفحه فرود است و در تشابهی به تیم فوتبال در زمین بازی، صفحه لندینگ مانند گروه حمله برای گل زدن می باشد.