مشارکت در تولید محصول:
به صورت کلی یکی از ارکان مهم در کشوربخش تولید بحساب می آید. چرا که به واسطه این تولید اشتغالزایی بسیاری برای مردم به وجود می آید.
تولید محصول:
قبل از اینکه شروع به تولید محصول کنیم نگاهی می اندازیم به افراد دیگری که این محصول را تولید کردند حالا در کجای کار هستند ؟ نگاه که می اندازیم میبینیم عمده این افراد تعلیل نیرو کردند و از 3 شیفت کاری به 1 شیفت کاری مسیر خودشان را ادامه می دهند.
مشکل کار کجاست ؟ زمانی که بادید مهندسی به این قضیه نگاه میکنیم مشکل عمده ای که میبینیم در بخش فروش است، در حالی که تمامی صفر تا صد کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. چرا که تیم فروش بررسی دقیقی در رابطه با هدفی که مدنظر آنها بوده، نداشته است.
شروع تجارت الکترونیک:
ما می توانیم با برنامه ریزی دقیقی، وارد کار تولید نشده و با طرحی دقیق برنامه را از آخر به اول بچینیم و جامعه هدف خودمان را پیدا کنیم و ببینیم مشتری کجاست.
ما با ساختار فروشی که برای خودمان در بستر اینترنت به وجود آورده ایم، می توانیم دنیا را برای خودمان کنیم. سفارشات را از کشورهای اطراف بگیریم و این سفارشات را به تولیدی های داخل کشورمان ارجاع دهیم و مشارکت کلی در بخش تولیدمان داشته باشیم.
برند سازی و فروش:
در بخش تولید با این کار ما می توانیم طی یک دوره ی کاری، برند کارخانه را برای خودمان کنیم و تمام خط تولید کارخانه بیاید و برای شخص ما کار کند ! در قلب اصلی کار تولید، قسمت مهم فروش را بر عهده گرفتهایم و فروش چرخ اصلی تولید می باشد.
در اینجا آن دسته از افرادی که قصد دارند مجموعه تولیدی خود را راه اندازی کنند یا دستی بر فروش داشته باشند می توانند با مشاورین در ارتباط باشند و در مسیر گام به گام راهنمایی، هدایت و پشتیبانی شوند.