اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شکایت از بیمه

در صورت نارضایتی از شرکت بیمه تان، می توانید از طریق بیمه مرکزی شکایت کنید. حالا چرا چگونه اش را به طور مفصل توضیح دادیم، پس حتماً سری به این مقاله بزنید. بعد از ثبت شکایات، اطلاعات توسط بیمه مرکزی جمع آوری می شود و در پایان سال منتشر می شود که مشتریان بدانند، کدام شرکت های بیمه بیشترین میزان شکایات مشتری را داشتند!

بیمه

تعداد شکایات مشتری ثبت شده، وارد و ناوارد

تعداد کل شکایت ثبت شده، یعنی تمام کسانی که شکایت شان را ثبت کردند. بیمه مرکزی این شکایت ها را بررسی می کند و تشخیص می دهد که کدام شکایت وارد است و کدام وارد نیست. برای همین در این مقاله ما مبنای تحلیل را شکایات وارد می گذاریم!

بیمه ایران، توسعه، میهن بیشترین شکایت وارد را دارند

بیمه ایران بیشترین میزان شکایت وارد را در صنعت بیمه داشته، اما یکی از دلایل تعداد زیاد شکایات این شرکت، این است که بیشترین سهم از بازار را به عنوان تنها بیمه دولتی داراست، که تا حد زیادی تعداد بالا را توجیه می کند.

توسعه اما رتبه بعدی بیشترین شکایت وارد را در بین شرکت ها دارد. این شرکت بیمه از بهمن ماه 93 اجازه صدور بیمه های خودرو و زندگی را ندارد. شرکت میهن نیز سومین رتبه از نظر تعداد شکایات وارد را دارد.

بیمه تجارت نو، سرمد، ایران معین نوپایان صنعت بیمه با کمترین میزان شکایت

تجارت نو، سرمد، ایران معین از نوپایان صنعت بیمه هستند که کمترین میزان شکایت وارد را داشتند. آمار بسیار خوبیست، اما باید دید می توانند این سطح را حفظ کنند یا با بالا رفتن تعداد مشتریان شان، کنترل از دستشان خارج می شود و افت می کنند.

مدت زمان پاسخگویی هر شرکت بیمه به شکایت مشتری

بعد از ثبت شکایت باید دید شرکت بیمه چند روز طول می کشد تا پاسخ مشتری را بدهد؟ این یکی از مهم ترین فاکتورها برای ارزیابی عملکرد و میزان رضایت مشتری است. در حال حاضر شرکتی داریم که کمتر از 5 روز از ثبت شکایت رسیدگی و پاسخ می دهد و البته شرکتی داریم که 100 روز طول می کشد جواب تان را بدهد.

بیمه دانا، نوین، سرمد، تجارت نو، ایران معین، معلم، بهترین وضعیت

اگر از شرکت های بیمه دانا، نوین، سرمد، تجارت نو، ایران معین و معلم، شکایت کردید، کمتر از 10 روز به شکایت تان رسیدگی و پاسخ می دهند که امیدواریم بتوانند این روند خوب را ادامه بدهند.

بیمه میهن و سینا بدترین وضعیت

اگر از شرکت بیمه میهن شکایت کردید، باید بگوییم شاید فراموش کنید که اصلاً شکایتی کردید و یا حتی موضوع شکایت تان چه بوده است؟ بله 100 روز طول می کشد تا پاسخ شکایت تان را بدهند. بیمه سینا هم وضعیت مناسبی در مدت زمان پاسخگویی ندارد با این حال وضعیت بهتری از بیمه میهن دارد.

حداقل می توانیم بگوییم، شاید یادتان بماند اصلاً موضوع شکایت تان چه بوده است. بله از زمان شکایت تا زمان پاسخگویی، حدود 47 روز طول می کشد. زیاد است؟ چاره ای نیست باید منتظر بمانید. در کل متوسط مدت انتظار صنعت بیمه در کشور 18 روز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین اکبری:
به نظر من تمام بیمها بدرد نمیخورههمشون دروغ مبگن فقط پول مردم را بالا میکشن
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>