شاسی وقطعات ساخته شده از فولادهای با استحکام بالای st52+3qst380 tm به ضخامت 8 میل و 6 میل به صورت فابریک و تک تیکه میباشد.
بال شاسی:
بالهای شاسی از فولادهای با استحکام بالای st52+3qst380tm به صورت فابریک ودر ابعاد 120*155 میلی متر استفاده میگردد وکلیه جوشکاریهای شاسی توسط دستگاههای جوش اتوماتیک CO2 انجام میگیرد و تیرهای فرعی به صورت یک تیکه از ورق 4 میل با استحکام بالای st37 بوده و توسط دستگاههای برش CNC برشکاری میشود. تیرهای جانبی از ناودانیهای نمره 12 استفاده میگردد.
دوعددمیل ریش 2 اینچ جهت حمل با کشندههای 6 چرخ و10 چرخ.
پایه توقف:
چهار عدد پایه توقف با برند ORLANDI ایتالیابا کروس حرکت 45 سانتیمتر (استاتیکی28 تن و دینامیکی 800 تن) دو عددجلو و دو عددعقب به گونهای که هر یک از پایه توقفها به تنهایی جابه جایی طول گردش یاد شده جهت تنظیم ارتفاع دارا میباشند.
سیستم ترمز:
سیستم ترمز با شیر آلات اتومات بادو عدد لنت بر روی هر کاسه ودو عدد بوستر جفت برروی محور عقب شیر تنظیم ارتفاع اتومات، شیر تنظیم ارتفاع دستی، مخزن هوا وسیستم لوله کشی ترمزبالنی ترکیه.
پوشش کف: پوشش کف از دولایه استفاده میگردد.
پوشش کف آهنی از ورق فولادی 4 میل با استحکام بالای ST37 استفاده میگردد.
پوشش کف آلومینیومی از ورقهای 3 میل آجدار به همراه عایق بندی کامل با مواد آلمانی.
متعلقات:
یک عدد جعبه ابزار از ورق 1.5 میل، بکسل بند عقب، دنده پنچ، دو عدد گلگیر ربع دایره، پلکان نفربر بر روی هردرب ورودی با جانمای خاص قابلیت تحمل بارحداقل 200 کیلوگرم، درب عقب دولنگه و قفلهای دربها به صورت یخچالی قفل دار، دارای دو عدد باک گازوئیل با عایقبندی کامل، دارای یک عدد باگ آب از ورق استیل با عایق بندی کامل، نگهدارنده دربهای عقب وجانبی، سه عدد پنچره دوجداره.