ساختار شاسی:
- شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولادهای با استحکام بالا (st52+3/Qst 380tm).
ساختار اتاق:
- کف اتاق از ورق فولادی به ضخامت 5 میلی متر و دیوارهها به ضخامت 4 میلی متر به مدل چهار گوش.
زیربندی و محورها:
- سه عدد محور 9 تن دیسکی و کاسهای Benz- AYDIN-PBW- SAF با زیربندی بالنی آلمانی.
سیستم ترمز:
- WABCO آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک، 2 عدد بوستر جفت بر روی هر محور.
سیستم برق:
- کلید هفت پل با خط برق 12 ولت و 24 ولت با چراغهای عقب و بغل مجهز به سیستم هشدار دهنده دنده عقب با مارک Aspock اتریشی. تمام چراغها مجهز به لامپ LED میباشند.
جک:
- جک کمپرسی از نوع هیدرولیکی 5 مرحلهای میباشد.
پایه توقف:
- دوسرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی 24 تن و استاتیکی 50 تن (Haccon-jost) - دوسرعته ایتالیایی با ظرفیت دینامیکی 28 تن و استاتیکی 80 تن (Orlandi).
رنگ آمیزی:
- شات شده با سایز 2/5 یک لایه ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهایی از نوع پلی اورتان طبق نظر مشتری.
میل ریش:
- یک عدد میل ریش 2 اینچ +GF+آلمانی.
رینگ و لاستیک:
- 6 عدد رینگ یک تکه خارجی و لاستیک بارز 385/65 R 22/5.
متعلقات:
- سیستم EBS ( سیستم الکترونیکی ضدبلوکه و ضدواژگون شدن تریلر)، بالابر محور جلو به صورت دستی و اتوماتیک، یک عدد دنده 5، دارای زاپاس بند، دارای قفل پارک، یک عدد جای کپسول آتش خاموش کن، تانکر آب 50 لیتری، بکسل بند عقب، نردبان آهنی، درب عقب به صورت تک یا دو منظوره، شش عدد گلگیرنیم دایره ایتالیاییLAGO.
نظر شما
رضا محسنی:
سلام به نظر من استایل جالبی داره امکاناتشم خوبه
مطالب مرتبط: