بازاریابی و تبلیغات
ونزوئلا به عنوان یک بازار تجاری که تحت تأثیر شدید صادرات نفت و قیمت های جهانی نفت می باشد بازار روبه رشدی محسوب می شود هرچند در طی دو سال اخیر به دلیل کاهش شدید قیمت نفت بسیار آسیب دید، از بازاریابی و تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی توسعه ی اقتصادی بهره می برد.
ونزوئلا از غنی ترین کشورهای جهان در زمینه ی مواد معدنی است. بیش از هفتاد درصد درآمد این کشور از فروش نفت حاصل می شود.
معادن مهم ونزوئلا
این کشور یکی از مهم ترین تولیدکنندگان مواد معدنی غیرنفتی در آمریکای لاتین است. ونزوئلا در ردیف ده کشور دارای بالاترین تولید بوکسیت و هم چنین یازدهمین کشور تولیدکننده ی آلومینیوم در جهان است.
در میان کشورهای آمریکای لاتین، دومین تولیدکننده ی بزرگ آلومینیوم و سنگ معدن (پس از برزیل)، سومین تولیدکننده ی بزرگ بوکسیت و آهن (پس از جامائیکا و برزیل)، سومین تولیدکننده ی بزرگ سنگ و فسفات (پس از برزیل و مکزیک) و چهارمین تولیدکننده ی بزرگ فولاد (پس از برزیل، مکزیک و آرژانتین) است.
ذخایر نفت ونزوئلا در حدود 300 میلیارد بشکه می باشد که 20% کل ذخایر نفت جهان و 80% ذخایر امریکای لاتین محسوب می شود. ذخایر گاز ونزوئلا برابر 5.6 تریلیون مترمکعب بوده که در رده ی هشتم جهان قرار دارد.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)