اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چینی

این کشنده با سقف بلند و ظاهری متفاوت که حرفهای زیادی برای گفتن دارد، محصول شرکت CNHTC می‌باشد.شرکت کامیون سازی ملی چین که به اختصار CNHTCنامیده می شود میراث دار شرکت سازنده قطعات کامیون های چینی با نام JAWاست. JAWدر سال 1935 میلادی تأسیس شد و تولید کامیون هایی با نام HUANGHEرا در دستور کار خود قرار داد.

در سال 2001، مسئولین CNHTCساختار جدیدی را برای مدیریت این شرکت بنا نهادند و تقریباً 20 شرکت را زیر مجموعه خود قرار دادند.علاوه بر آن همکاری مشترکی را با شرکت های غربی ازجمله ولوو، کامینز، اشتایر، فولر، ZFو وابکو آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل، در مورد کارخانه CNHTC گفته است کهاین کارخانه به همراه شاکمن، دو کارخانه مهم و برتر چین در تولید خودروهای سنگین هستند و بقیه کارخانه های چینی در این حوزه مانند BW و فوتون در رده های پایین تراز این دو قرار دارند.

در سال 2005 خودروسازان چین تحقیق و مطالعه در زمینه گیربکس های اتومات را در دستور کار خود قرار دادند و به دنبال آن عده ای برای تحصیل و آموزش دراین زمینه راهی خارج از چین شدند. نتیجه این تحقیقات بعد از مدتی در تولیدات این کشور رخ داد. CNHTC نیز در این زمینه کوتاهی نکرد و با همکاری و مشاوره فنی شرکت مان آلمان در سال 2009 محصول جدید خود، کشنده A7را با قابلیت صادرات به بازارهای جهانی معرفی کرد.

خط تولید کشنده A7 از امکاناتی منحصر به فرد بهره می برد که برای توسعه نسل کشنده ها طراحی شده است. راه اندازی این خط تولید خودکار یک پیشرفت عظیم در صنعت تولید کشنده های چینی بوده است.

طراحی این کشنده که چهره ای شبیه ولووFLدارد توسط شرکت ایتالیایی ItalDesignGiugiaro انجام شد که نتیجه ای بسیار حرفه ای دربر داشت. A7ساختار بسیار خوبی دارد:

موتور پر قدرت 420 اسب بخار؛ اینتر کولر؛ کابین مجهز به سیستم تعلیق بادی 4 نقطه ای همراه با فضای خواب دو طبقه با ارتفاع سقف 1930 میلیمتر؛ فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم در دو جهت؛ ترمزهای دیسکی)اولین بار برای کامیون های چینی(؛ تایرهای tubeless (برای اولین بار) و از همه مهم تر گیربکس نیمه اتوماتیک SmartShift -AMT که آن هم برای بار اول در چین با همکاری وابکو تولید شده است. این کشنده به موتورهای داخلی D10 و D12 با سیستم تزریق معمولی باقدرت 270 تا 460 اسب بخارمجهز شده است.علاوه بر این اغلب قطعات A7 نام آشنا هستند: فرمان نیرو ZF؛ فیلترهای تولید شده مان هیومل؛ رادیاتور Behr؛ عناصر بادی سیستم تعلیق عقب هندریکسون؛ کنترل هوا و سیستم ترمز وابکو.

رئیس هیات مدیره گروه CNHTC در باره گیربکس اتومات این کشنده چنین اظهار نظر کرد:
در A7 سیستم تغییر هوشمند دنده به رانندگان تازه کار این امکان را می دهد تا سطح رانندگی خود را بالاتر ببرند و ضمن داشتن تمرکز بیشتر در رانندگی از لحاظ زمانی سریع تر واکنش نشان دهند. در این سیستم پدال کلاچ به طور کامل حذف شده، ضمن اینکه امکان تعویض دنده به صورت دستی فراهم است. گفتنی است مدل دستی این کشنده در 2 نوع 10 دنده جلو، 2 دنده عقب و 16 دنده جلو، 2 دنده عقب قابل عرضه است.

وزن کل  9800 کیلوگرم و وزن مجاز ترکیبی آن 49000 تن می باشد. حداکثر سرعت مجاز 102 کیلومتر و قابلیت بالاروی از شیب 37% با بار کامل را دارد. قیمت این کشنده برای تحویل 4 ماهه در بازار ایران، به صورت نقدی با احتساب 5% عوارض 000/600/ 138 ریال در اردیبهشت نود و یک اعلام شد.

چینی

  • کمپانی سازنده: ایران خودرو دیزل
  • سال تولید: 1391
  • تعداد سیلندر: 6
  • آرایش سیلندر: خطی
  • تعداد دنده: 12
  • حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت): 102
  • نوع سوخت: گازوئیل
  • باک: آلومینیومی مجهز به قفل با حجم 400 لیتر

تجهیزات خودرو

  • آینه بغل برقی مجهز به گرمکن و سیستم ضد مه.
  • تنظیم سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان
  • تاپوگراف 2 راننده
  • کروز کنترل
  • یخچال
  • قطع کن برق باطری
  • سیستم جی پی اس
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضا قدوس نژاد:
ثبت نام دارين
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد حسین بخشوده :
اتومات بهتره
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>