تریلرهای خودروبر جهت حمل انواع خودروهای سواری و سنگین (کشنده) از مرزهای زمینی یا بنادر و نیز کارخانه های سازنده داخلی به مقصد مشتریان یا نمایندگی های فروش استفاده می شود. تعداد خودروهای قابل حمل توسط این کاربری به ابعاد آنها بستگی دارد و برای افزایش این تعداد، طرح های پیچیده ای در ساختار و سطوح متحرک و جک های آنها به کار میرود تا به کمک آنها بتوان خودروها را لابه لای یکدیگر قرار داد. اکثر این کاربری ها سه محور با چرخهای تک هستند.
ایمنی تریلر خودروبر ماموت در حمل
ارزش محموله های حمل شده توسط این کاربری بسیار زیاد است بنابراین در طراحی و ساخت آن ملاحظاتی اعمال می شود تا ایمنی بارگیری، حمل و تخلیه آنها به بهترین شکل رعایت شود. به همین دلیل شاسی آنها علیرغم سبکی، دارای استحکام زیادی است و چون محموله آنها در دو طبقه بارگیری می شود، مکانیزم افزایش ارتفاع و فیکس کردن طبقه دوم آنها، بسیار ایمن مطمئن است. جهت تثبیت و مهار خودروها در این کاربریها تمهیدات لازم به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شده و از طرف دیگر وجود ترمزهای ضد قفل و سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمزی و ضد واژگونی افزایش کارایی این نوع کاربری ها را در پی داشته است.
ابعاد:
ابعاد کلی با کشنده:
(تریلر جهت کشنده تک طراحی شده است.)
بارگیری:
پین در وضعیت بالا:
یک خودرو به ارتفاع 1670 روی صفحه ریش و سه خودرو به ارتفاع 1850 میلیمتر در طبقه پائین / چهار خودرو به ارتفاع 1380 میلیمتر در طبقه بالا
پین در وضعیت پائین:
یک خودرو به ارتفاع 1520 روی صفحه ریش و سه خودرو به ارتفاع 1700 میلیمتر در طبقه پائین / چهار خودرو به ارتفاع 1530 میلیمتر در طبقه بالا
ساختار تریلر:
واحد هیدرولیک:
شاسی:
کف:
محل عبور چرخهای سواری از ورق آهنی پانچ شده به ضخامت 3 میلیمتر
محور:
دوعدد محور 12 تن SAF/BPW
زیربندی:
زیربندی VBT فنری SAF/BPW
رینگ و لاستیک:
پایه توقف:
دو سرعته خارجی ظرفیت دینامیکی 24 تن و استاتیکی 50 تن
میل ریش:
2 اینچ خارجی به همراه فلنج مربوطه مطابق استاندارد SAE با ضخامت صفحه ریش مخصوص
سیستم ترمز:
سیستم برق:
دارای کلید 7 و 15 پل با خط برق 24 ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار از نوع LED خارجی طبق استاندارد جهانی
رنگ شاسی:
رنگ نهایی پلی اورتان طبق نظر مشتری
متعلقات: