اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت‌های آسیایی همزمان با نزدیک شدن به زمان مقرر استفاده از سوخت پاک از کاسکو در چین گرفته تا پوسکو در کره جنوبی، میلیون‌ها دلار برای بروزرسانی ناوگان‌های خود سرمایه گذاری می‌کنند.

همزمان با دوره رو به اتمام سوخت های سنگین و ورود به دوره جدید استفاده از سوخت های سبک با سولفور 0.5 درصد که به تصویب سازمان بین المللی دریانوردی رسیده است و از نخستین روز ژانویه 2020 میلادی به اجرا درخواهد آمد، شرکت های آسیایی تمام تلاش خود را برای همسو بودن با این قانون جهانی به کارگرفته اند و سرمایه بسیاری را به بازار تزریق کرده اند.

بر اساس این گزارش و درحالی که تنها 16 ماه تا اجرایی شدن قانون سوخت کم سولفور باقی مانده است، صنعت جهانیِ کشتیرانی 60 میلیارد دلار سرمایه را برای تامین زیرساخت های مناسب و به منظور قبول میزبانی سوخت پاک تر وارد بازار کرده است.این گزارش ضمن اشاره به هدف سازمان بین المللی دریانوردی مبنی بر کاهش سولفور 3.5 درصدی موجود در سوخت به 0.5 درصد با آغاز سال 2020 میلادی، ادامه داد: مالکان باید همسو و در جهت سازگاری با این قانون جهانی گام بردارند و از سه راه حل موجود شامل استفاده از سوخت کم سولفور، نصب اسکرابر و تغییر سوخت به LNG یکی را برگزینند.

در همین راستا، شرکت کشتیرانی کاسکو چین سفارش ساخت موتور های دوگانه سوز را ثبت کرده و شرکت سازنده فولاد موسوم به پوسکو در کره جنوبی توافق نامه‌ای مبنی بر دریافت اسکرابر های متناسب با شناور‌های فله بر به امضا رسانیده است.افزون بر آن، شرکت کشتی سازی هیوندایی در آوریل اعلام کرد که از سوخت LNG یا اسکرابر بر روی 20 شناور نوساز خود بهره مند خواهد شد.

همچنین، شرکت APL که در حال حاضر بخشی از شرکت CMA CGM فرانسه است و دفتر آن در سنگاپور تأسیس شده، در ماه می سال جاری میلادی خبر از انتخاب های متعددی برای سوخت بانکر شامل نصب اسکرابر ها داد تا بتواند همسو با قانون آیمو به مسیر فعالیت خود ادامه داد.شرکت کشتیرانی یانگ مینگ تایوان هم نیز در جولای گفت: استفاده از سوخت کم سولفور در اولویت است، اما گزینه های دیگر را هم رد نکرد.

اخیرا، شرکت کشتیرانی پاسفیک هنگ کنگ دو گزینه سوخت کم سولفور و LNG را مورد بررسی قرار داده است.سازگاری با قانون سولفور هزینه بالایی به دنبال دارد به گونه ای که سرمایه گذاری 80 تا 90 درصدی به ویژه در نخستین سال های اجرا باید انجام شود تا آگاهی عوام افزایش یابد و کشتیرانی در مسیر درست تری در مقایسه با قبل قرار گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>