شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا QST 380/ST 52.3 تیرهای اصلی از تیر فولادی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی.
کف از ورق آجدار 6 میلیمتر جوش شده روی رام ها و شاسی اصلی.
ابعاد
ساختار شاسی
شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا QST 380/ST 52.3 تیرهای اصلی از تیر فولادی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی.
کف تریلر
کف از ورق آجدار 6 میلیمتر جوش شده روی رام ها و شاسی اصلی.
نوع محور
سه عدد محور 16 تن پره ای آلمانی BPWیا SAF.
نوع زیربندی(آلمانی)
شش دست فنری مخصوص VBT
رینگ
12عدد رینگ سه تکه خارجی8.5 * 20"
رینگ
شش عدد رینگ یک تکه خارجی 11.75-R22.5
لاستیک
دوازده عدد لاستیک 12.00 * 20" خارجی
پایه توقف(جک)
دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی 24 تن و استاتیکی 50 تن JOST.
میل ریش
یک عدد 5/3 اینج +GF + یا JOST آلمانی با قدرت 280 KN به همراه یک عدد فلنچ مخصوص مربوطه مطابق استاندارد SAE به ضخامت صفحه ریش مخصوص.
سیستم ترمز
کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتومات همراه دو عدد بوستر جفت روی هر محور.
سیستم برق
دارای کلید 7 پل و 15 پل با خط برق 24 ولت چراغ های عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی.
رنگ شاسی
شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری.
متعلقات
تجهیزات قابل سفارش
تانک آب استیل- رینگ و لاستیک زاپاس.