رانندگان و کامیون داران از کمبود سوخت گازوئیل در جایگاه های سوخت در نقاط مختلف کشور خبر داده اند.
به گزارش تین نیوز، آن چنان که رانندگان و کامیونداران در شبکه های مجازی عنوان کرده اند، مدتی است فعالان بخش حمل ونقل جاده ای بار، با مشکلی به نام کمبود گازوئیل در جایگاه های سوخت مواجه شده اند که این امر به دلیل کاهش سهمیه سوخت و عدم شارژ کارت سوخت، اغلب کامیون ها و نیز نبود گازوئیل آزاد در جایگاه ها رخ داده است.
پس از درج این اخبار و به دنبال انتقاد رانندگان و کامیون داران از مشکل تهیه سوخت مصرفی خود در اکثر نقاط کشور که به یک معضل جدی برای آنان تبدیل شده است، یک راننده خود مالک در این زمینه در پیامی که در شبکه های اجتماعی نوشت: اگر امروز راننده مشکل گازوئیل دارد و اگر مسئولان کارت سوخت آنان را شارژ نمی کنند اما همین رانندگان متقابلا می بیند که گازوئیل نایاب با لوله های قطور قاچاق می شود.
آرش جلیلی با اشاره به اتفاقی که چندی پیش در کشور رخ داد و طی آن یک شبکه قاچاق سوخت که از طریق لوله کشی در زیر دریا سوخت قاچاق می کرد، منهدم شد، گفت: آیا لوله کشی و قاچاق سوخت از زیر دریا کار رانندگان و مردم عادی است؟!
او با یادآوری این که طبق قانون مردم عادی اختیار نیم متر آن طرف تر از در خانه شان را ندارند، اظهار کرد: چه کسی با چه دل و جرأتی با چه پشتوانه ای با چه امیدی از آینده قاچاق سوخت، لوله متری چندین هزار تومانی برای گازوئیل در دریا می کارد؟
به گزارش تین نیوز، جلیلی گفت: ضمن این که قیمت سوخت فوب دریای آزاد چیزی قریب یک دلار بر لیتر، یعنی لیتری 13 هزار تومان است، فاصله لیتری 12 هزار و 700 تومان را خزانه این ملت فقیر شده می پردازد.
این راننده خود مالک و مقام صنفی تأکید کرد: 12 هزار و 700 تومان تومان نصیب چه کسی می شود؟ راننده؟ کدام راننده به جایی رسیده است؟
جلیلی با بیان این که این مبلغ نصیب رانتخواران و قاچاقچیان می شود، اظهار کرد: چه کسی این جرأت را دارد که زیر دریا لوله کشی کند؟ بدون پشتوانه برای آبیاری گوجه فرنگی لوله نمی دهند چه رسد به لوله گازوئیل.
منبع: تین نیوز
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)