مدیر بزرگ ترین پایانه مسافری دریایی کشور گفت: با توجه به حجم وسیع تماس های مسافران در زمان بروز رخدادهای جوی و شرایط نامساعد آب و هوایی، سامانه تلفنی 3111 راه اندازی و بزودی عملیاتی می شود.
به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، محمد احمدی زاده، مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور راه اندازی سامانه تلفنی 3111 در این بندر به منظور ارائه اطلاعات دریایی به مردم، پاسخگویی به پرسش های مسافران و گردشگران تا پیش از شروع طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98 خبر داد.
احمدی زاده تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع تماس های مسافران در زمان بروز رخدادهای جوی و شرایط نامساعد آب و هوایی، وجود پرسش مستمر در زمینه باز یا بسته بودن بندر شهید حقانی و یا زمان حرکت شناورها به جزایر قشم، هرمز و لارک، سامانه تلفنی 3111 راه اندازی و بزودی عملیاتی می شود.
مدیر بزرگ ترین پایانه مسافری دریایی کشور اعلام کرد: علاوه بر این، تابلوی ویژه ای نیز برای اطلاع رسانی در مورد وضعیت برقراری سفرها و مسیرهای دریایی در ورودی بندر شهید حقانی نصب خواهد شد تا از این طریق مسافران عبوری نیز بتوانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.
منبع: تین نیوز
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)