اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

از مخلوط های بازیافت سرد عمدتاً به عنوان لایه میانی در بهسازی روسازی های آسفالتی و یا قشر اساس تثبیت شده با قیر در نوسازی ها استفاده می شود که در هر دو حالت مقاومت سازه ای و یا ضریب لایه ای و نهایتاً ضخامت روکش آسفالت تقویتی که روی لایه بازیافت اجرا می شود باید تعیین شود.در شرایط فعلی ضابطه و معیار خاصی در آیین نامه روسازی آسفالتی راه های ایران نشریه شماره 234 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای ضریب α لایه بازیافت سرد وجود ندارد.

ولی می توان از طریق تهیه و آزمایش نمونه های آزمایشگاهی در جریان عملیات اجرایی بازیافت و اندازه گیری مدول مقاومتی آنها یا انجام آزمایشات غیر مخرب از جمله FWD مطابق ASTM -D4694، جهت محاسبات مربوط به تعیین ضخامت روکش اقدام نمود.در این دستورالعمل برای تعیین ضخامت روکش لایه های بازیافت سرد، از دو روش آشتو و انستیتو آسفالت استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشریه شماره 339 مراجعه شود.

کف قیر

برای تهیه کف قیر مصرفی د ر آسفالت بازیافت سرد، از قیر خالص با درجه نفوذ معین استفاده می شود. که معمولاً باید در محدوده 200- 400 باشد. مشخصات قیر خالص انتخاب شده باید با ضوابط مربوط به این قیرها، مطابقت داشته باشد. نوع قیر خالص برای تهیه کف قیر، در هر پروژه باید در مشخصات فنی خصوصی قید شود.

  • درجه نفوذ
  • وزن مخصوص
  • افت حرارتی
  • کندروانی بر حسب سانتی استکس د ر135 درجه سانتیگراد
  • کندروانی بر حسب پواز در 60 سانتیگراد
  • نقطه نرمی
  • تعیین درجه حرارت بهینه گرم کردن قیر برای تهیه کف قیر
  • تعیین درصد بهینه مقدار آب برا یتولید کف قیر با قیر خالص
  • تعیین نسبت انبساط و زمان نیمه عمر کف قیر بر حسب ثانیه و رسم نمودار مربوطه
  • آزمایش مواد ضد کف در صورت لزوم
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>