اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل درخصوص اجرای ابلاغیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای باهدف تسریع در رسیدگی به مشکلات رانندگان در بخش تضییع حقوق آنان توسط برخی شرکت های حمل و نقل متخلف در مرکز استان کرمان تشکیل و طی کم تر از دو هفته به تخلفات 15 شرکت رسیدگی کرد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان کمیسیون ویژه به تخلفات شرکت های حمل و نقل در پایانه بار کرمان رسیدگی می کند.

سید علی حاج سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: به منظور کوتاه شدن زمان رسیدگی ها کمیسیون ماده 12 به صورت خاص و فوق العاده در پایانه بار مرکز استان تشکیل شد تا تخلفات به صورت فوری مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گیرند.

سید علیخانی تصریح کرد: از نکات با اهمیت و اساسی در خصوص این کمیسیون آن است که ضمن کوتاه کردن فاصله زمانی بین کشف تخلف تا صدور تصمیم قانونی، محدود به مکان و زمانی خاص نبوده و در هر نقطه از استان که فرآیند حمل و نقل جاری باشد می تواند نسبت به کشف تخلف و اتخاذ تصمیم قانونی اقدام کند.

وی افزود: باتوجه به اولویت برخورد با تخلفات تضییع کننده حقوق رانندگان در پایانه های بار، مانند اخذ کمیسیون یا کارمزد اضافه بر مصوبات قانونی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت درخصوص پرداخت کامل کرایه راننده در مقصد و سواستفاده از کارت هوشمند راننده، کمیسیون یادشده 15 نوبت اقدام به برگزاری جلسه در پایانه حمل ونقل کالای کرمان نموده و به شکایات رانندگان رسیدگی نمود که تخلفات عمدتا، اخذ کمیسیون اضافی و عدم پرداخت کرایه حمل به رانندگان بود.

سید علیخانی تأکید کرد: رانندگان عزیز هنگام صدور بارنامه چنانچه با مواردی از جمله دریافت کمیسیون بیش از میزان مصوب قانونی مواجه شدند، می توانند با ارائه بارنامه به نمایندگان سازمان مستقر در پایانه و اداره کل، مراجعه نموده وشکایت خود را تسلیم نمایند تا این اداره کل در اسرع وقت اقدام به رسیدگی، برخورد قانونی و اطلاع رسانی به راننده شاکی کنند.

منبع خبر: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
یونس احسانی مقدم:
خیلی خوب و ماثر
مسعود تنهایی:
با عرض سلام و ادب به استحظار می رساند اینجانب راننده و مالک تریلی کمپرسی و ساکن کرمان هستم چند وقتی هست میخام ازپایانه فولاد بافت بار بگیریم و کار کنم و چندین بار از سامانه دریافت بار میزنم ولی تا نوبتم نزدیک میشه نوبتم را میسوزانند و قسمت دریافت بارش کلا خالی هست ولی تو گروه یکی از شرکت ها در وات ساپ هر روز اعللم بار میکنندخلاصه که بار ها رو به ظاهر اعلا بار میکند ولی در باطن بین اشنا و دوست های خودشان میدهند (اعلام بار فرمالیته)خواهشمند است به این موضوع رسیدگی گردد.ممنون
محمد صالح ملایی مهنی :
سلام ملاییم از شهرستان جیرفت من در خواست شکایت از تعاونی 7 شهرستان جیرفت بابت خسارت وارده بر بسته ارسالی از شهر دیگر را داشته ام، کتبی (اداره حمل و نقل مسافری و تعاونی جیرفت) شکایت کرده ام اما بعد از یک ماه هنوز رسیدگی نکرده اند من به کجا باید دیگر شکایت کنم لطفاً راهنمایی کنید
خلیل نادری :
با عرض وسلام خسته نباشید احترامآ اینجانب راننده تریلی چادری بچه تبریز هستم من الان ۴ساله رانندگی میکنم وبه طرف کرمان اینا همش میام درخواست رسیدگی بابری که لاستیک و اعلام بار میکنه قبلا ها خیلی مشکل بود بد امدن از طریق سایت نوبتی کردن می بینی اعلام بار شد دریافت بار که میزنی تحت پوشش هس یعنی چه مگه غیر اون تحت پوشش ها ایرانی و انسان نیستن من خدا شاهده تو ۴ سال نتونستم از اونجا بار بزنم خواهشا رسیدگی کنین ما هم ایرانی هستیم کشورمون رو دوس دارم. یاعلی
منوچهر حنیفه یی:
سلام آقا این شرکت فولاد بافت چطوری من نوبتم رسیده بارم بیشتر از نوبت من در اومده به من بار نرسید کلا پارتی بازی میکنن کسی نیست رسیدگی کنه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>