در حالت نصب 2 جک لوله هایی که 2 حک را تغذیه می کنند باید قطر یکسان و طول یکسان داشته باشندوتا حد امکان یکسان و به یک شکل لوله کشی شوند.شیرهای ترکیدگی دو جک برای یکسان سازی فشار باید به هم متصل شوند شیر تریکدگی سوراخ رزوه شده 8/1 دارد.اتصال باید یا توسط اتصالات 8/1 و لوله فولادی به قطر 6mm و ضخامت 1mm یا با شلنگ به قطر 4/1 برقرار شود.
نحوه هوا گیری جک
بعد از اتمام نصب و مهار کامل جک، شلنگ را به پاوریونیت و جک متصل کنید و روغن را به مقدار لازم داخل پاوریونیت بریزید.پاور را سیم کشی و راه اندازی کنید.(نصب سیم های شیر و سیم های قدرت موتور)تابلو را در حالت رویزیون قرار داده و جهت بالا را بگیرید تا موتور پاور شروع به حرکت کند.
بعد از چند بار استارت کابین را در پایین ترین نقطه قرار داده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا تمام هوای داخل به بالا ترین نقطه برسد.سپس همزمان یک نفر پیچی که در قسمت گلویی جک (پیچ شماره ی 8 آلن) قرار دارد را شل کرده و نفر دیگر آسانسور را در حالت رویزیون در جهت بالا آن نگه دارد تا هوا خارج شده و روغن صاف و بدون کف از کناره پیچ خارج گردد.
حال پیچ هوا را کاملا سفت نمایید. در این حالت هوا گیری انجام شده است. این کار می تواند 2 تا 3 بار تکرار شود.در حالی که جک در پایین ترین طبقه است تا حدود 10 سانتی متر زیر سقف پاوریونیت را با ریختن روغن مجدد پر نمایید.