اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نساجی

اخیرا Global Fashion Agenda و انجمن پوشاک پایدار با همکاری گروه مشاوره بوستون گزارش پالس 2019 خود را از صنعت مد منتشر کرده اند که نشان می دهد بیش از 50 درصد مصرف کنندگان برند خود را تغییر خواهند داد اگر برندهای دیگر محصولاتی سازگارتر با محیط زیست تولید کنند.

این گزارش همچنین نشان داد که صنعت مد هنوز بسیار پایدار است. یافته ها نشان می دهند که شرکت های مد به اندازه کافی راه حل های موثری را اجرا نمی کنند تا اثرات منفی زیست محیطی و اجتماعی صنعت رو به رشد مد را خنثی کنند.در نتیجه، اگر صنعت مد تغییرات را با سرعت بیشتری اجرا نکند، قادر نخواهد بود به اهداف خود در جهت توسعه پایدار ملل متحد یا معاهده پاریس دست یابد.

مشتریان امروزی توجه خود را به مبحث محیط زیست و پایداری محصولات در مد معطوف کرده اند. این گزارش نشان داد که خریداران به طور فزاینده ای به تلاش های برند های مد علاقه نشان می دهند و 75 درصد از مصرف کنندگان نشان می دهند که آن ها پایداری را به عنوان یک معیار بسیار مهم در نظر می گیرند.

شرکت ها در جایگاه های اول این گزارش به دلیل افزایش چالش ها در زنجیره های تامین خود، در حق اختراع و فن آوری های پیشرفته و دستیابی به نتایج ملموسی از ابتکارات سرعت خود را کاهش دادند.نتیجه این گزارش باید مورد توجه قرار گیرد زیرا شرکت های برتردارای نمرات بالایی هستند و در طول زمان پیشرفت خوبی داشته اند اما لزوما به دستاوردهای خوبی نرسیده اند.

این شرکت ها گزارش می دهند که آن ها زمان قابل توجهی برای این موضوع صرف کرده اند و آن ها در مسیر عرضه و زنجیره تامین، مواد اولیه و تغییرات در مدل کسب وکار خود نسبت به گذشته سرمایه گذاری بیشتری می کنند.با این حال، آن ها با چالش های بیشتری مواجه هستند، چرا که منابع، توانایی ها، منابع مالی و فن آوری های پیشرفته در مناطق مذکور هنوز به طور کامل مشخص نشده اند.

نظرات مصرف کننده

75 درصد از مصرف کنندگان با توجه به وضعیت محیط زیست، پایداری را امری بسیار مهم می دانند.
اشاره به پایداری در رسانه های اجتماعی یک سوم سریع تر از رشد کلی رسانه های اجتماعی بین سال های 2015 و 2018 بوده است.

مصرف کنندگان عمدتا اطلاعات مربوط به مسائل پایداری را از طریق جستجوی آنلاین (35٪)، رسانه های اجتماعی (31٪) و رسانه های چاپی غیر دیجیتالی (29٪) به دست می آورند.قوی ترین عوامل برای رفتار آگاهانه در مورد پایداری، تلاش های تغییر آب و هوا (50 درصد) و بلایای طبیعی (49 درصد) است.

بیش از یک سوم مصرف کننده، از برند مورد علاقه خود به سوی دیگر برندها حرکت کرده اند، زیرا آنها برای اقدامات مثبت زیست محیطی و یا اجتماعی اهمیت قائل هستند.بیش از 50 درصد از مصرف کنندگان در آینده برای تغییر برند ها برنامه ریزی می کنند، در صورتی که برند دیگر از نظر محیط زیست و مسائل اجتماعی از برند محبوبشان بهتر عمل کند.

با این حال، ملاحظات مصرف کننده از شیوه های پایدار هنوز به اندازه کافی قدرتمند نیستند تا مهم ترین محرک رفتار خرید باشد.صنعت مد باید بر موانع پیش روی خود برای رسیدن به پیشرفت های قابل توجهی که منجر به تغییر سیستماتیک روند کنونی می شود غلبه کند. حل چالش های مقیاس سازی و نوآوری ها و فناوری های جدید یک نیاز ضروری برای پیشرفت های آینده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>