بسته بندی و صادرات کشمش پلویی بیدانه:
بسته بندی و صادرات کشمش پلویی بیدانه از مدت ها پیش مورد توجه شرکت های فعال در عرصه خشکبار بوده است و دارا بودن رتبه سوم جهانی در تولید کشمش، خریداران زیادی را رونه بازار فروش خشکبار ایران کرده است.
در مسئله صادرات کشمش، موضوعی که همیشه مورد توجه بوده است، بسته بندی محصول می باشند. سفارش دهندگان این محصول، همواره پیرامون نوع بسته بندی آن دغدغه دارند و لذا خوب است در همین ابتدا به این موضوع بپردازیم.
بسته بندی و صادرات کشمش پلویی:
بسته بندی خشکبار در مقوله صادرات یک امر حیاتی است. عوامل مختلفی این امر را تحت تأثیر قرار میدهد که به صورت نمونه چند مورد را ذکر خواهیم کرد:
همان طور که می دانیم ارسال یک بار از کشوری به کشور دیگر از راه های مختلفی انجام می شود که عبارت هستند از:
قطعا در بحث صادرات و ارسال عمده بار، نوع اول و دوم با توجه به کشور مقصد، انتخاب می شوند. در اینجاست که اهمیت بسته بندی خود را نشان می دهد. برای نمونه در صادرات کشمش به صورت دریایی، اهمیت فوق العاده بالایی وجود دارد که محصولات از بسته بندی شیرینگ شده برخوردار باشند.
این امر تنها یک اشاره کوچک به ضرورت بسته بندی در هنگام انتخاب شیوه ارسال می باشد. مدت زمانی که خشکبار کشمش یا هر محصول دیگری در راه رسیدن به کشور مقصد است نیز می تواند در انتخاب نوع بسته بدنی اثر گذار باشد. کیفیت بالای بسته بندی نیز قطعا رضایت خریدار را در بر خواهد داشت.
صادرات کشمش پلویی بیدانه:
به جز عوامل مربوط به بسته بندی یک محصول، خود مقوله صادرات نیز باید ها و نباید های خاص خود را دارد.
مثلا صادرات کشمش پلویی بیدانه یا هر محصول دیگری به دلیل خوراکی بودن نیازمند داشتن گواهی بهداشت هستند.
این امر که شرکت صادر کننده خود اقدام به گرفتن این گواهی می کند یا خیر، مقوله ای است که در صادرات موثر خواهد بود.
به طور کل می توان موارد زیر رو در صادرات کشمش پلویی بیدانه مهم دانست: