صادرات محصولات هم پوشان:
در انتخاب محصولی که قصد دارید بر روی آن محتوانویسی کنید باید دقت کنید که محصولات در یک جنس و مجموعه باشند مثلا نمی شود یک نفر هم درباره سیب صادراتی محتوا بنویسد و هم درباره پسته، چون مدل و رفتار تجار با یکدیگر فرق دارد؛ کسی که تاجر سیب است دیگر تاجر پسته نیست.
نکته ای درباره محتوا نویسی:
در انتخاب محصولی که قصد دارید بر روی آن محتوانویسی کنید باید دقت کنید که محصولات در یک جنس و مجموعه باشند مثلا نمی شود یک نفر هم درباره سیب صادراتی محتوا بنویسد و هم درباره پسته، چون مدل و رفتار تجار با یکدیگر فرق دارد؛ کسی که تاجر سیب است دیگر تاجر پسته نیست.
بهتر است برای هر محصول تجاری سایت جدا داشته باشید چون در این صورت تخصصی تر کار می کنید و در گوگل جایگاه بهتری می گیرید.
شاید بتوانید درباره محصولی دیگری از صیفی جات در سایت تان محتوا بنویسید اما پسته و سیب خیلی از هم دورند؛ اخلاق و رفتار و مدل و سطح مشتری های پسته حتی کلید واژه های مرتب با سیب متفاوت است؛ یعنی کسی که سیب می خرد پسته نمی خرد و کسی که پسته می خرد سیب نمی خرد.
اگر شما در یک سایت هم محتوا درباره پسته داشته باشید و هم محتوا درباره سیب قطعا به ضررتان خواهد بود؛ نمی گوییم نمی شود ولی تفاوتش این است که اگر ما بخواهیم این کار را انجام دهیم یک سایت جدا درباره پسته ایجاد می کنم نهایت دو میلیون تومان بابت آن سایت می دهم و این مبلغ ناچیز است و انسان دغدغه دو میلیون را ندارد اما می دانم یک سایت اختصاصی درباره پسته زده ام و می دانم آیا گوگل به این سایت جایگاه می دهد یا نمی دهد؟