انواع صادرات بازار داخلی:
کسانی که در بازار داخل کار می کنند کمی صبورتر از کسانی هستند که در بازار صادراتی فعالیت دارند.
دلایل کار کردن روی بازار صادراتی در برابر بازار داخلی:
کسانی که در بازار داخل کار می کنند کمی صبورتر از کسانی هستند که در بازار صادراتی فعالیت دارند.
در صورتی که فردی طرح شتاب را با ما شروع کند و تمامی تیکت ها را به موقع پاسخ دهد در کمتر از یک ماه از طرف مشتریان خارجی سیگنال هایی را دریافت می کند.
کسانی که در بازار داخلی کار می کنند ممکن است بین دو الی سه ماه زمان ببرد که مشتری هایی به سراغ او برود.
از آنجایی که متاسفانه جامعه ما صبور نیست و دوست دارد که زودتر به درآمد و فروش برسند، پس بنابراین تقاضا برای صادرات بیشتر از بازار داخل است. همچنین در بازار صادراتی حجم معاملات بالاتر و در نتیجه حجم سوددهی بیشتر است.
بازار صادراتی کلاس کاری و شخصیتی بالاتری دارد، به همین دلایل مردم اغلب طرفدار کار صادراتی هستند و موجب می شود مجموعه ما بیشتر روی صادرات کار کنیم و صحبت داشته باشیم.
البته بازار داخلی هم دارای وضعیت خوبی است و شما می توانید در این عرصه هم پول های خوبی به دست آورید.
فرصت مناسب و فروش در بازار داخل:
در صورتی که می خواهید در بازار داخلی کار کنید، با روش های قبلی که گفته شده کار کنید، یعنی جزئی کار کنید.
به طور مثال زمانی که می گوییم خشکبار، تنها روی بادام کار کنید که حتی می تواند بادام سنگی، بادام زمینی و … باشد.
یعنی تا جایی که می توانید عرصه را کوچک کنید، چرا که در بازار داخلی با سایت فارسی کار می کنیم و قصد داریم با تولید محتوا جایگاهی کسب کنیم. هر چه حوزه کاری کوچک تر باشد موفقیت بهتری می توان کسب کرد.
پس تا جایی که می توانید از حوزه های کوچک تری شروع کنید، به این صورت پتانسیل پول کمتر می شود ولی سریعتر به پول می رسید.
در هر تجارتی ابتدا باید پول و سرمایه اولیه را به دست آوریم و نیاز اولیه را بر طرف کنیم سپس روی آینده سازی کار کنیم.
به عنوان مثال دوستی روی فروش پتو کار می کرد و سوال داشت که ابتدا انواع پتو و قیمت ها را ارائه کند، خوب است؟
ما پاسخ دادیم که خیر ابتدا روی یک نوع پتو کار کنید و قیمت مشخصی را ارائه دهید، به عنوان مثال ابتدا پتو مسافرتی ارزان را برای فروش بگذارید. سپس کار خود را گسترش دهید و پول های زیادی را به دست آورید.