برخی از اعضای محترم اپلیکیشن زینگ، به دلیل فعالیت دوگانه در سیستم حمل و نقل، هم اکانت راننده و هم اکانت سفارش دهنده ایجاد نموده اند و برای مدیریت کارهای خود ناچار هستند به طور مرتب بین اکانت راننده (یا باربری) و اکانت سفارش دهنده، ورود و خروج داشته باشند. به منظور تسهیل فعالیت این عزیزان، امکان برقراری اتصال بین اکانت ها به شرح زیر ایجاد شده است.
هر فردی می تواند حداکثر سه نوع اکانت راننده (یا باربری)، سفارش دهنده و بازاریاب را به هم متصل نماید. امکان برقراری ارتباط بین بیش از 3 اکانت وجود ندارد.
اگر مثلا شما راننده هستید و می خواهید اکانت سفارش دهنده را به آن وصل کنید به شرح زیر عمل نمایید:
اکنون وارد اکانت دیگر خود (مثلا اکانت سفارش دهنده) شوید و مراحل زیر را انجام دهید:
چنانچه موفق نشدید بر اساس راهنمای بالا عمل کنید، از طریق منوی پشتیبانی، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.