اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شامپو

صادرات شامپو:
در ایران انواع مختلفی از شامپو تولید می‌شود که با توجه به کیفیت بالا و حجم تولیدی که دارند جزو اقلام صادراتی کشور قرار می‌گیرند. بسیاری از کشور های همسایه و غیر همسایه به واردات و خرید انواع شامپوی ایرانی مشغولند.

البته که این کشورها اکثرا خود به صورت مستقل دارای صنعت تولید شامپو هستند و گاهآ محصولات تولیدی آن ها در ایران به فروش می رسد اما باید بدانیم که این واردات و صادرات ها به منظور پاسخگویی که نیاز کل افراد جامعه صورت می‌گیرد.

شامپو (Shampoo) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره 330510 شناخته می شود.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال 2018 میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.
تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

آمار صادرات شامپو:

  • هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.
  • رقم کل صادرات: 5,542,042,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 2 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 7 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور وارد کننده: 2,743 KM.

آمار واردات شامپو:

  • هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.
  • رقم کل واردات: 5,758,148,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 3 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 8 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور صادر کننده: 3,073 KM.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از جمهوری اسلامی ایران را کشورهای عراق، چین و افغانستان دارا هستند.

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با ارمنستان دارد. بازار روسیه بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کالای ذکر شده دارد.

چین بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش 1٫2 میلیون دلار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>